Táto stránka má obmedzenú podporu pre váš prehliadač. Odporúčame prejsť na Edge, Chrome, Safari alebo Firefox.

Cart 0

Žiadne ďalšie produkty nie je možné zakúpiť

Produkty
Spárovať s
Pridajte poznámky k objednávke
Medzisúčet zadarmo
Poštovné, dane a zľavové kódy sa vypočítajú pri pokladni

Vaša karta je prázdna

REKLAMAČNÍ ŘÁD

1. Reklamační řád společnosti Ajnfach Woodworks, s.r.o.

Platný pro showroom prodej a prodej přes internetový obchod www.ajnfach.com

Jsou nedílnou součástí Všeobecných Obchodních Podmínek.

2. Předmět reklamace

Reklamovat lze pouze zboží, které bylo zakoupeno pouze od prodávajícího a které je vlastnictvím kupujícího.

3. Platnost reklamace

V případě, že vlastnické právo ještě nepřešlo z prodávajícího na kupujícího, prodávající si ve smyslu platné legislativy uplatňuje právo reklamaci vyřídit až po úplné úhradě ve smyslu § 151a a násl. Občanského zákoníku.

4. Záruční doba

Pokud kupující je spotřebitel (fyzická osoba, která nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání) na veškeré nabízené zboží se poskytuje záruka v trvání 24 měsíců, není-li u zboží uvedeno jinak a postupuje se ve smyslu Zákona o ochraně spotřebitele a Občanského zákoníku. Pokud kupující není spotřebitelem, postupuje se ve smyslu ustanovení Obchodního zákoníku a záruční doba je 1 rok a tento reklamační řád se na tyto případy nevztahuje. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží od přepravní společnosti nebo přímo od prodávajícího přebírá-li zboží kupující osobně v den jeho převzetí.

5. Povinnost uplatnění reklamace

Kupující je povinen reklamaci uplatnit neprodleně u prodávajícího, a to hned po zjištění vady. Zjistí-li kupující vadu při přebírání zboží, je povinen zboží nepřevzít a neprodleně o vadě informovat prodávajícího.

6. Odpovědnost za vady

se nevztahuje na vady způsobené následujícím užíváním:6.1. k vadě došlo mechanickým poškozením výrobku způsobeným kupujícím,6.2. nesprávným zacházením s výrobkem, způsobem jiným než byl uveden v návodu k použití, resp. v návodu k ošetřování nábytku, na webové stránce a Všeobecných Obch. Podmínkách.6.3. používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí vlhkostí (35 – 75%), nebo interiérovou teplotou (14 - 30°C) pokud zboží nebylo prodávajícím určeno do exteriéru (na exteriérový nábytek se vztahují individuální podmínky používání, dodávané prodávajícím při převzetí zboží), chemickými a mechanickými vlivy přirozenému prostředí. zanedbáním péče a údržby o zboží, 6.5. poškozením zboží nadměrným zatěžováním, 6.6. používáním zboží v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy nebo jiným porušením záručních podmínek.6.7. Z odpovědnosti za vady jsou také vyňaty vady, které vznikly při živelné pohromě

7. Reklamaci zboží nelze uplatnit:

Po pripísaní 70% zálohy na náš účet zvyčajne dodávame tovar do max 8 týždňov. Vo výnimočných prípadoch, čo sú napríklad nepredvídaná7.1 na tovar, ktorý bol vyrobený ''na objednávku" zákazníka vo veľkostnom a farebnom prevedení, ktoré je unikátne pre danú objednávku a nie je skladovým artiklom výrobcu ak sa vzťahuje na príčiny spojené s atypickým prevedením, kde boli prevedené zmeny a odchýlky od štandardného prevedenia.

 7.2 na farebnú odchýlku výrobku z masívneho dreva, ktorého farebné prevedenie podlieha variabilite masívneho dreva, jeho vlastnostiam, chemickému a minerálovému zloženiu. Farebné prevedenia produktov na www.ajnfach.com sa na monitoroch a zobrazovacích zariadeniach nemusia vykresľovať v ich reálnej podobe.

 7.3 na odchýlky vo vzhľade produktu spôsobené jedinečnou štruktúrou a kresbou masívneho dreva do miery, ktoré nie sú v rozpore s jej kvalitatívnymi a konštrukčnými vlastnosťami. situácia pri pandémií alebo veľmi špecifické požiadavky na výrobu zo strany klienta je doba dodania max 12 týždňov. 

8. Odpovědnost za vady

se nevztahuje také i na běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním zboží. Kratší životnost výrobku tedy nelze považovat za vadu a nelze reklamovat.

9. Navrácení zboží

Reklamované zboží je třeba zaslat na adresu prodejce, uvedenou níže, avšak ne na dobírku nebo osobně donést na kontaktní adresu. Zboží je třeba vhodně zabalit, aby během přepravy nedošlo k poškození zboží a doporučujeme zboží poslat jako pojištěnou zásilku. Ke zboží je třeba připojit kopii dokladu o koupi (fakturu) a doporučujeme přiložit vyplněný Reklamačný formulár. Reklamaci je třeba zaslat výhradně písemně (poštou) nebo osobně (nikoli pouze formou e-mailu).

10. Přijetí reklamace

Prodávající potvrdí přijetí reklamace a vydá kupujícímu potvrzení o uplatnění reklamace zboží ve vhodné formě. Za den uplatnění reklamace se považuje den jejího doručení prodávajícímu. Není-li možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace. Potvrzení o vyřízení reklamace bude zasláno písemně.

11. Vyřízení reklamace

Prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech do 3 dnů ode dne uplatnění reklamace. V odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení zboží nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace vyřídí reklamaci prodávající ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí být delší než 30 dní ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí 30 denní lhůty pro vyřízení reklamace má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a bude mu vrácena plná částka za zboží nebo má právo na výměnu zboží za nové.

12. Práva kupujícího při placení reklamace

12.1. při odstranitelné vadě má kupující právo, aby ta byla odstraněna bezplatně, řádně a včas. O způsobu odstranění vady rozhoduje prodávající. Kupující může požadovat místo opravy vady výměnu vadné věci za bezvadnou, nevzniknou-li tím prodávajícímu nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady.12.2. při výskytu neodstranitelné vady, která brání řádnému užívání věci pro daný účel, má kupující právo buď na výměnu věci nebo na odstoupení od kupní smlouvy (vrácení peněz) nebo slevu z ceny.12.3. reklamace se považuje za vyřízenou, skončí-li reklamační řízení předáním reklamovaného zboží, jeho výměnou nebo vrácením kupní ceny zboží, písemnou výzvou k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí.

13. Převzetí zboží

Nepoškození zboží, resp. neporušenost obalu (dle pokynů při přebírání zboží) je třeba zkontrolovat při přebírání zboží, jelikož zboží při přepravě se může poškodit, doporučujeme kupujícím rozbalit zboží a prohlédnout si ho v přítomnosti dopravce. Vaším podpisem předávacího protokolu montážníkovi nebo kurýrovi prohlašujete že obal a zboží je nepoškozené.

14. Platnost reklamačního řádu

Tyto reklamační podmínky jsou nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek, a prodávající si vyhrazuje právo je kdykoli měnit i bez předchozího upozornění kupujícího.